ما میتوانیم
ما میتوانیم

ما میتوانیم

خاصیت هندوانه

خواص و فواید میوه هندوانه برای سلامتی خاصیت دارویی و درمانی هندوانه


هندوانه یک نوع میوه به شکل بوته و در دسته صیفیجات است که در جالیز کشت و رشد میکند.منشا اصلی هندوانهدر افریقای جنوبی است که گفته میشود به صورت خودرو بوده و رشد میکرده گیاهی پهن و بزرگ .گیاه هندوانه یا دانه هندوانه را بخاطر میوه درشت و خوشرنگ و ابدارش میکارند.هندوانه نیز مانند دیگر میوه ها از خواص و فواید بسیاری برخوردار است که خوردن ان به سلامت بدن انسان خیلی کمک میکند.و سطح ایمنی بدن را بالا میبرد.

هندوانه

خواص و فواید میوه هندوانه برای سلامتی - خاصیت دارویی و درمانی هندوانه

خواص و فواید میوه هندوانه برای سلامتی - خاصیت دارویی و درمانی هندوانه

هندوانه سرشار از ویتامین هاست که خوردن ان ویتامین های لازم بدن رو فراهم میکند.

هندوانه بخاطر داشتن فیبر خوراکی و پتانسیم غنی که در خود دارد به کاهش فشار خون افراد کمک بسیاری میکند.

هندوانه بخاطر لیکوپن موجود در خود که یک انتی اکسیدان است باعث جلوگیری از رشد رادیکال های ازاد و مضر برای سلول های بدن انسان میشود.که نقش مهمی در مبارزه و پیشگیری بدن از بروز انواع ناراحتی های قلبی و حتی انواع سرطان را دارد.

اب هندوانه بهترین و موثرترین دارو برای ارام کردن یا از بین بردن درد های عضلانی است .این میوه فوق العاده سرشار از اب است که مصرف ان باعث جبران شدن کم ابی بدن و حتی از بین بردن احساسات خستگی و خوب شدن سردرد میشود.

خوردن این میوه در فصل های گرم سال مانند تابستان بسیار مفید و انرژی بخش است.

خواص

خواص و فواید میوه هندوانه برای سلامتی - خاصیت دارویی و درمانی هندوانه

این میوه شیرین و ابدار بخاطر داشتن اب بسیار ی که در خود دارد مصرف ان باعث طراوت و شادابی پوست نیز میگردد.. از جمله فواید مصرف هندوانه در درمان بیماریهای کلیوی است که باعث شستشو مجاری اداری و مثانه میشود.و تقویت کننده و از بین برنده ناتوانی های جنسی است
.

خواص سیر

خواص و فواید گیاه سیر


یکی از خوراکی های بیرامون ما در طبعیت که تاثیر بسزایی در سلامت بدن ما دارد سیر است.سیر یک گیاه علفی و همیشگی است که در زمین کشت میشود که قسمت زیر زمینی این گیاه متورم واز بنج تا دوازده عدد جبه سیر تشکیل شده است.این گیاه ساقه اش به بیش از سی سانتیمتر تیز میرسد.سیر را میتوان به علت دارا بودن سرشار از ویتامین .فولیک اسید .اهن .منیزیوم.بتانسیوم.و روی و همچنین کلسیم .به عنوان یک چاشنی غذایی از ان در سبد غذایی خانواده از ان استفاده کرد.

سیردارو

خواص و فواید گیاه سیر

سیر به علت دارا بودن ترکیبات گوگرد سیستم ایمنی بدن را فعال کرده و همچون سبری از ما در برابر انواع بیماریها و ویروسها و حتی انواع سرطان محافظت میکند.

یکی از خواص مفید خوردن سیر این است که مجاری تنفسی و خون بدن را  باک و تصفیه میکند.و در درمان تنگی نفس بسیار موثر است.

خوردن سیر بوست بدن ما را خوش رنگ نگه میدارد.وباعث لطافت وشادابی بوست میشود.خوردن سیر باعث تمیزگی و باکی روده ها و عفونتهای بدن میشود.برای درمان یبوست و درد معده سیر را ریز خورد کرده و با کمی اب میل میکنند.

در گذشته برای درمان درد دندان سیر را له کرده و ان را اطراف لثه ودندان قرار میدادند.که همچنان امروزه نیز از این نوع درمان استفاده میکنند.

سیر را میتوان برای از بین بردن زگیل استفاده کرد طوری که اول سیر را له کرده و بعد بروی زگیل میگذارند.سیر از جمله سبزیجات بیرامون ماست که خوردن ان نقش یسار مهمی در ایجاد سلامتی بدن و بیشگیری و حتی مقابله با انواع سرطان را دارد.و مانع بروز ان میشود.

خوردن سیر صدها خاصیت دارد که اگر همه افراد جامعه از ان خبر داشتند .خود را ملزم به خوردن سیر در هر روز میکردند.

گیاه

خواص و فواید گیاه سیر

بسیاری از عموم مردم به خاطر بوی ناخوشایند سیر از خوردن این گیاه با ارزش خوداری میکنند.در صورتی که بوی سیر را میتوان با خوردن سبزیجاتی مانند جعفری یا کاهو یا میوه سیب وحتی با خوردن عسل .برطرف کرد
.

خواص موز

خواص و فواید میوه موز


موز گیاهی است علفی با برگ های پهن که در تمام مناطق گرمسیری که از رطوبت مناسبی برخوردار باشدکاشت میشود.عموما این گیاه را برای میوه اش و زیبایی که دارد میکارند.شاخه های این گیاه به ارتفاع بین دو تا هشت متر رشد میکند و برگ های ان معمولا به دو تا سه متر میرسد.این گیاه که میوه اش نیز موز نام دارد جز یکی از میوه هایست که از خواص و فواید بیشماری برخوردار است .میوه ای سالم و سرشار از انواع ویتامین ها یی که برای بدن هر فردی لازم است

موز

خواص و فواید میوه موز

موز میوه ای است پرانرژی که ارزش غذایی ان با گوشت برابر است ولی چربی ندارد.این میوه گرم سرشار از انواع ویتامین ها یی  است که برای هر فردی واجب است.

میوه موز بخاطر داشتن پتانسیم فوق العاده ای که در خود دارد ضد سرطانی بوده و خوردن این میوه به همه توصیه میشود.

افرادی که دچار کم خونی هستند از این میوه بخاطر داشتن مقادیر زیادی ویتامین  اهن که برای رفع کم خونی مناسب است استفاده میکنند

خوردن موز بخاطر داشتن ویتامین آ که نقش بسزای برای بینایی و بهبود بینایی عمل میکند برای همه توصیه میشود .

از بخش درونی پوست موز بخاطر داشتن فیبر برای تمیز و سفید کردن دندان نیز استفاده میشود .طوری که بخش داخلی پوست موز را به لثه و دندانها ارام بمالید.

از موز برای درمان افرادی که دچار زخم معده و نارحتی های روده ای هستند استفاده میشود وخوردن موز به درمان بیماری کمک خواهد کرد.

خوردن موز برای ورزشکاران بسیار توصیه میشود این میوه به خاطر داشتن فیبرها غذایی مفید و داشتن پتانسیم که انرژی مورد نیاز ورزشکاران رو تامئین میکنه .واز خستگی انان جلوگیری مینماید. 

خواص

خواص و فواید میوه موز

این گیاه در کشورهایی همچون هند چین اوگاندا فیلیپین و اکوادور که از بزرگتری های تولید کنندگان این میوه بشمار میروند .و کشور هایی همچون کلمبیا اکوادور کاستاریکا و فیلیپین جز بزرگترین صادر کنندگان این میوه گیاهی در دنیا بشمار می ایند
.

دانلود اهنگ تو تنها نیستی از مدرن تاکینگ

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن تاکینگ


یکی از بهترین اثار هنری در موسیقی .اهنگ تو تنها نیستی از شاه کارهای گروه مدرن تاکینگ است که با گذشت سالها از انتشار این اهنگ هنوز این موسیقی در بین طرفداران مدرن تاکینگ یکی از بیاد ماندنی ترین اهنگ یاد میشود.این گروه با اجرای برنامه های خود در سراسر نقاط دنیا از جمله اروباه امریکا و اسیا و حتی برخی از کشورهای قاره افریقا عملکرد موفقی از خود نشان داد و توانست هواداران زیادی را به سوی خود جذب کند..و به سرعت به عنوان یکی از موفق ترین گروه های موسیقی در دنیا شناخته شد.

دانلود

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن  تاکینگ

اهنگ تو تنها نیستی یکی از بهترین موسیقی های اجرا شده توسط گروه مدرن تاکینگ است.این موسیقی ها به خاطر هیجان و انرژی.تحرکی که در مخاطبین ایجاد میکنه در بین همه اقشارجامعه در تمام گروه سنین به خصوص قشر جوان از علاقمندی بسیاری برخوردار است.اهنگی سرشار از انرژی وهیجان

امروزه روز از این اهنگها در باشگاه ها و مکان های ورزشی بیشتر استفاده میکنند.این اهنگ ها در بین عموم ورزشکاران از علاقمندی بسیاری بر خوردار است.اهنگ تو تنها نیستی یک موسیقی بسیار شاد وبرهیجان است که هر مخاطبی را تحت تاثیر قرارمیده.

گروه مدرن تاکینگ تشکیل شده از دو عضو به نام های توماس اندرس ودیتربوهلن در کشور المان است که مدتها در صدر جدول خوانندگان المان بوده اند.

اندرس و بوهلن در غالب گروه مویسقی مدرن تاکینک فعالیت هنری خود را در اواخر سال 1984 در شهر برلین اغاز کردن که در طول عمر فعالیت هنری چهار البوم موسیقی انتشار دادن که به سرعت در تمام نقاط دنیا عرضه شد و طرفداران زیادی رو به خود جذب نمودند.
مدرن تاکینگ در سال 2003 به خاطر اختلافاتی که بین دو عضو این گروه شکل گرفت به فعالیت هنری خود بایان دادند ولی البوم های انتشار یافته این گروه همچنان در دنیا عرضه میشود وطرفداران بیشماری رو به خود جدب میکند.

لینک دانلود اهنگ تو تنها نیستی

اهنگ

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن  تاکینگ

اهنگهای اجرا شده توسط گروه مدرن تاکینگ به خاطر نوع هیجان ایجاد شده در احساسات وسرشاربودن انرژی این نوع اهنگ هادر سراسر دنیا مخاطبین زیادی رو به خود جذب کرده است.

زندگینامه فروغ فرخزاد شاعر نامدار معاصر

زندگینامه فروغ فرخزاد شاعر نامدار معاصر


فروغ فرخزاد شاعر نامدارمعاصر ایران زمین متولد هشتم دیماه سال هزار و سیصد و سیزده در تهران بدنیا امد.این شاعر نامدار ایران زمین در طول دوران زندگی خود 5 بنج دفتر شعر از خود به یادگار گذاشت .او کار خود را با مجموعه های دیوار و عصیان .واسیر در غالب شعر فارسی شروع کرد.وی مدتی در عرصه هنر فیلم و مستند سازی به فعالیت مشغول بوده و در چند فیلم مستند ایفای نقش کرده است .که این فعالیت او باعث ایجاد تحولاتی در وی گشت.


زندگینامه فروغ فرخزاد شاعر نامدار معاصر

فروغ فرخزاداز سال 1331تا سال 1342 پنج دفتر شعر از خود منتشر کرد.

از جمله اثار او (اسیر) شامل چهل و سه شعر (دیوار) شامل بیست و پنج قطعه شعر (عصیان) شامل هفده شعر (تولدی دیگر)شامل سی و پنج شعر و در اخر (ایمان بیاوریم به اغاز فصل سرد)شامل هفت شعر از اثار منتشر شده او میباشد.

فرخزاد درسن شانزده سالگی با پسر خاله مادرش ازدواج کرد.که حاصل این ازدواج فرزندی به نام کامیار بود.

شوهر فروغ یک طنز پرداز ایرانی بنام پرویر شاپور طی چهار سال زندگی مشترک با فروغ در سال هزار و سیصد و سی و چهار از وی جدا شد.

فرخزاد باخلق مجوعه ایمان بیاوریم به اغاز فصل سرد در سال هزار و سیصد و چهل و دو .قدم بزرگی در جهت تثبیت کردن جایگاه خود در شعر ایران به عنوان شاعری بزرگ در ایران ثبت کرد.

 

فروغ

زندگینامه فروغ فرخزاد شاعر نامدار معاصر

فروغ غرخزاد در روز بیست و چهارم بهمن ماه سال هزار و سیصد و چهل و بنج هنگام راننوگی با خودرو .برای جلوگیری از تصادف با ماشین مهد و کودک از جاده منحرف و خودردی او واژگون گشت و جان خود را از دست داد. روحش شاد و گرامی