ما میتوانیم
ما میتوانیم

ما میتوانیم

دانلود اهنگ تو تنها نیستی از مدرن تاکینگ

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن تاکینگ


یکی از بهترین اثار هنری در موسیقی .اهنگ تو تنها نیستی از شاه کارهای گروه مدرن تاکینگ است که با گذشت سالها از انتشار این اهنگ هنوز این موسیقی در بین طرفداران مدرن تاکینگ یکی از بیاد ماندنی ترین اهنگ یاد میشود.این گروه با اجرای برنامه های خود در سراسر نقاط دنیا از جمله اروباه امریکا و اسیا و حتی برخی از کشورهای قاره افریقا عملکرد موفقی از خود نشان داد و توانست هواداران زیادی را به سوی خود جذب کند..و به سرعت به عنوان یکی از موفق ترین گروه های موسیقی در دنیا شناخته شد.

دانلود

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن  تاکینگ

اهنگ تو تنها نیستی یکی از بهترین موسیقی های اجرا شده توسط گروه مدرن تاکینگ است.این موسیقی ها به خاطر هیجان و انرژی.تحرکی که در مخاطبین ایجاد میکنه در بین همه اقشارجامعه در تمام گروه سنین به خصوص قشر جوان از علاقمندی بسیاری برخوردار است.اهنگی سرشار از انرژی وهیجان

امروزه روز از این اهنگها در باشگاه ها و مکان های ورزشی بیشتر استفاده میکنند.این اهنگ ها در بین عموم ورزشکاران از علاقمندی بسیاری بر خوردار است.اهنگ تو تنها نیستی یک موسیقی بسیار شاد وبرهیجان است که هر مخاطبی را تحت تاثیر قرارمیده.

گروه مدرن تاکینگ تشکیل شده از دو عضو به نام های توماس اندرس ودیتربوهلن در کشور المان است که مدتها در صدر جدول خوانندگان المان بوده اند.

اندرس و بوهلن در غالب گروه مویسقی مدرن تاکینک فعالیت هنری خود را در اواخر سال 1984 در شهر برلین اغاز کردن که در طول عمر فعالیت هنری چهار البوم موسیقی انتشار دادن که به سرعت در تمام نقاط دنیا عرضه شد و طرفداران زیادی رو به خود جذب نمودند.
مدرن تاکینگ در سال 2003 به خاطر اختلافاتی که بین دو عضو این گروه شکل گرفت به فعالیت هنری خود بایان دادند ولی البوم های انتشار یافته این گروه همچنان در دنیا عرضه میشود وطرفداران بیشماری رو به خود جدب میکند.

لینک دانلود اهنگ تو تنها نیستی

اهنگ

دانلود اهنگ فوق العاده زیبا از مدرن  تاکینگ

اهنگهای اجرا شده توسط گروه مدرن تاکینگ به خاطر نوع هیجان ایجاد شده در احساسات وسرشاربودن انرژی این نوع اهنگ هادر سراسر دنیا مخاطبین زیادی رو به خود جذب کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.